Практикум «Комунікація vs репутація» для заступників директорів інститутів Львівської політехніки провела завідувачка відділу навчання та розвитку персоналу університету Надія Любомудрова.
На практикумі в інтерактивній формі розглянули такі тематичні блоки:
- Цільова аудиторія репутаційної комунікації університету: внутрішнє та зовнішнє середовище;
- Складові комунікації, які забезпечують її ефективність (джерело інформації, канали передавання, персоніфікація інформації для різних ЦА);
- Формування кредиту довіри для врегулювання конфліктних ситуацій;
- «Навчання через спостереження» – основа розвитку команди.
– Заступники – це часто ті посадовці, які дуже багато комунікують через будь-які канали зв’язку. Вони формують і ретранслюють інформацію. Тому для них дуже важливо її структурувати та не загубитися в цьому інформаційному шумі, який продукує сучасне життя, щоб правильно доносити ту чи іншу інформацію, – розповіла завідувачка відділу навчання та розвитку персоналу університету Надія Любомудрова.