В останній тиждень літа студенти кафедри автоматизованих систем управління Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій Львівської політехніки взяли участь у Літній школі «Цифрова освіта для студентів. Доповнена реальність в освіті», організованій у межах міжнародного освітнього проєкту Erasmus+ напряму Жана Моне «Доповнена реальність в освіті: впровадження європейського досвіду» (№ 101085772 – AR4EDU – ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH).
Захопливе знайомство зі світом доповненої та віртуальної реальності розпочалось із виступу Андрія Гривняка, співзасновника компанії SKEIRON, яка не лише створює надзвичайно детальні та фантастично гарні 3D-моделі історичних будівель та об’єктів України, таких як церкви, палаци, музеї, університети, які можна переглядати у доповненій та віртуальній реальності, але й виконують надзвичайно важливу сьогодні функцію збереження української архітектурної спадщини для наступних поколінь. Із презентації Андрія Гривняка слухачі школи дізнались, які технології використовують для створення таких моделей та яке для цього потрібно обладнання.
Абсолютне захоплення серед студентів викликала можливість прогулятись презентованими моделями відомих архітектурних пам’яток, використовуючи окуляри для віртуальної реальності Oculus Quest 2, які доступні студентам кафедри АСУ у новоствореній лабораторії доповненої та віртуальної реальності.
Надзвичайно цікавою та пізнавальною для студентів Літньої школи була презентація Дмитра Островки, Lead iOS Software Engineer у компанії MediaTech Lab LLC, який здійснює свої наукові дослідження у напрямі доповненої реальності. У презентації було детально розглянуто процес створення 3D-моделей для доповненої реальності, акцентовано на важливих нюансах, на які варто зважати для досягнення повної реалістичності, показано цікаві приклади.
Також із цікавими презентаціями, присвяченими сучасним трендам розвитку цифрових технологій та їхньому впливу на освітній сектор, виступили керівник проєкту – завідувач кафедри автоматизованих систем управління професор Василь Теслюк і доцентка кафедри АСУ Анастасія Дорошенко.
Щоденні інтерактивні воркшопи цілковито захоплювали учасників, надаючи їм можливість працювати із найсучаснішими продуктами, розробленими для цифрової освіти, й більше того – генерувати власні ідеї корисних застосунків для навчання та реалізовувати їх.
Час Літньої школи минув швидко і плідно, студенти провели його активно та з користю, згенерувавши багато нових ідей для подальшого розроблення власних цифрових технологій для освіти з використанням доповненої та віртуальної реальності.