20–21 травня відбувся перший навчальний тренінг, який провела тренерка з візуального мислення, фахівчиня зі скрайбінгу ― Юлія Кнюпа. Група викладачів Інституту хімії та хімічних технологій мали змогу освоювати використання технік візуальної фасилітації, які сприятимуть взаємодії зі студентами
Представляючи цю програму, проректорка з науково-педагогічної роботи та стратегічного розвитку Лілія Жук, відзначила важливість такого навчання, а також подякувала Кондитерській корпорації «РОШЕН» за можливості розвитку викладацької майстерності науково-педагогічних працівників ІХХТ.
Форми подання навчальної інформації ― різні, та важливо вміти сфокусувати увагу студентів на головному так, щоб їм було цікаво та краще засвоювали теоретичний матеріал. Тож володіння інструментами класичної та цифрової візуалізації є важливою компетентністю, особливо у форматі онлайн-навчання.
― Інвестуючи у технології кращого засвоєння знань студентів, за кілька років ми отримаємо фахівців нового покоління, які відповідатимуть сучасним ринкових умов компетентності. Інститут хімії та хімічних технологій став майданчиком реалізування проєкту «До вершин з РОШЕН» і ми передовсім зосереджуватимемо увагу студентів на готовності працювати в інноваційному середовищі, розвивати їхнє креативне мислення. Тому викладачі повинні володіти відповідними знаннями, сучасними технологіями проведення занять, змінювати підходи до викладання, ― наголосила завідувачка Відділу навчання та розвитку персоналу Львівської політехніки Надія Любомудрова.
Впродовж двох днів учасники програми знайомилися з базовими елементами візуалізації, візуальним словником, візуальним сторітелінгом, шаблонами роботи в команді тощо. У результаті активної спільнодії напрацювали презентацію «Добірка лайфхаків у роботі онлайн від викладачів».
На тренінгу панувала атмосфера творчості, продуктивності та хорошого настрою, учасники ділилися позитивними враженнями та новоствореними нотатками візуалізації до своїх курсів.
27–28 травня учасники програми проходитимуть комплексний тренінг на тему «Групова динаміка. Сучасні методи навчання: зміна ролей викладача». І на завершення ― 2–3 червня ― «Вступ до публічного виступу»