У межах проєкту Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency (E-marketing) Jean Monnet Modules програми Erasmus+ відбувся «День Землі – 2023».
18 квітня на кафедрі маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти відбувся перший захід «Дня Землі – 2023» (Earth Day 2023). Викладачі кафедри, доцентки Наталія Мащак, Таїсія Наконечна та асистентка Лідія Болібрух провели симуляційну гру з міжнародних кліматичних перемовин Keep Cool. Студенти, виступаючи в ролі мерів світових мегаполісів, вчились будувати ефективну економіку, яка не шкодитиме довкіллю та не допустить глобального потепління на 2°C за 100 років. Метою гри була не перемога одного гравця, а командна робота заради досягнення спільної мети – золотої середини між економічним успіхом та захистом довкілля.
22 квітня доцентки кафедри маркетингу і логістики Наталія Мащак і Таїсія Наконечна провели тематичну лекцію «Сутність свідомого споживання у різних сферах життя. Свідомий спосіб життя» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, на якій ознайомили з поняттям свідомого споживання, продемонстрували європейські тенденції впровадження свідомої поведінки у сфері відносин бізнес-споживач та презентували перелік звичок та дій свідомого споживача, які студенти можуть почати практикувати в житті.
24 квітня о відбувся фінальний відкритий онлайн-захід «Дня Землі – 2023» у форматі світового кафе на платформі Zoom.
З вітальним словом виступив завідувач кафедри маркетингу і логістики Львівської політехніки професор Євген Крикавський, який підкреслив масштабність заходу, який щорічно проводять близько 100 країн світу вже понад 50 років, а також навів приклади бізнес-рішень відомих світових компаній на користь довкілля.
Модераторкою заходу була Лідія Болібрух – асистентка кафедри маркетингу і логістики, наукова консультантка та академічний координатор проєкту. Вона наголосила на актуальності проведення заходів до «Дня Землі», що Україна цього року вперше проводить такий захід разом з міжнародною спільнотою (як підтвердження цього – поява заходу «День Землі – 2023: світове кафе» на карті світу), презентувала програму заходу та експертів. Запрошені експерти – Тарас Гуменюк (директор департаменту е-маркетингу компанії Perfect PR, м. Львів), Руслана Пашко (Senior Developer компанії Smart Business, м. Київ), Марія Руда (координаторка громадської організації «Місія сталого розвитку», раніше «Чисте місто»).
Студенти-бакалаври були залучені до дискусії щодо переваг та недоліків 5 актуальних тем: «Циркулярна економіка», «Зелений бізнес», «Свідоме споживання», «Діджиталізація» та «Е-маркетинг». В ході обговорення було наведено вагомі аргументи, підкріплені фактами та цифрами, сесія питань-відповідей між опонентами дала змогу відстояти власне бачення й підвищити обізнаність учасників у тематиці заходу. Після дискусії експерти визначили й оголосили переможців еко-батлу у форматі світового кафе за низкою критеріїв (аналітичне та критичне мислення, лаконічність і стислість, актуальність та достовірність фактів, переконливість, активність і захист позиції).
У рамках проведення заходів до «Дня Землі – 2023» студенти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти розробили «Буклети свідомого споживача», які були розміщені на Google-drive для таємного голосування в Google Forms за звання кращого буклета. Наприкінці заходу було оголошено трьох переможців.
Члени проєктної команди Лідія Болібрух, Таїсія Наконечна та Наталія Мащак висловлюють свою вдячність усім учасникам заходів до «Дня Землі – 2023» в рамках реалізації проєкту Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency (E-Marketing) напряму Jean Monnet Modules Erasmus+.
Еразмус+ – це Програма міжнародної співпраці Європейського Союзу з іншими країнами світу у сфері освіти, молоді та спорту, що має на меті підтримку освітнього, професійного та особистісного розвитку громадян ЄС і поза його межами задля внеску до стійкого зростання, якості робочих місць і соціального згуртування, для розвитку інновацій та посилення європейської ідентичності й активного громадянства. Програма підтримує можливості навчальної та академічної мобільності в освіті та для молоді, проєкти й партнерства і розвиток стратегій та співпраці.