Команда проєкту «Концепція екосистемних послуг: Європейський досвід» (EE4CES) програми Еразмус+ напряму Жан Моне за підтримки Європейського інструмента сусідства у рамках факультативного курсу «Екосистемні послуги для післявоєнної відбудови України: Європейський досвід» розробила концепт дидактичної екологічної гри Ecologica, метою якої є формування екологічних стратегій.
Мета гри – популяризація екологічних ідей і цінностей серед учнівської та студентської молоді для формування екологічного імперативу громадянського суспільства й досягнення Україною Цілей сталого розвитку, а також здійснення екологічного навчання та виховання молоді, навчання будувати екологічну стратегію та тактику, популяризація збереження навколишнього середовища.
У цій грі вдало поєднано досвід викладачів кафедри екологічної безпеки та природоохоронної діяльності Інституту сталого розвитку імені В’ячеслава Чорновола, а також кафедри транспортних технологій Інституту механічної інженерії та транспорту з метою впровадження інноваційних технологій навчання на основі досвіду Європейського Союзу. Розвиток дослідницьких навичок, критичного і творчого мислення у цільової аудиторії, формування ключових компетентностей, покращення кар’єрних перспектив за рахунок поглиблення знань про функціонування організацій та механізмів впровадження екосистемних послуг у Європейському Союзі – серед цілей гри Ecologica.
Гейміфікація у навчанні – сучасний, доступний та легкий до розуміння молодій людині підхід.