З 2 березня 2024 року в рамках реалізації проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module European experience in the promotion of heritage and cultural tourism (EEPHCT) на кафедрі менеджменту організацій Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки розпочався факультативний курс «Європейський досвід популяризації історичної спадщини та культурного туризму» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (IV курс) нашого університету, зокрема спеціальностей «Менеджмент» і «Туризм».
Курс розпочала доцентка кафедри менеджменту організацій Соломія Огінок, подавши студентам цікаву й актуальну інформацію щодо популяризації та збереження об’єктів історичної і культурної спадщини. Лекторка:
- розповіла про важливі пам’ятки, які визначають історію та культуру певної області чи країни;
- підкреслила роль культурного надбання у формуванні національної ідентичності та важливості збереження й популяризації цих об’єктів;
- проаналізувала вплив глобалізації на сучасне суспільство та бізнес-середовище.
Соломія Огінок сприяла активній участі студентів, організувала дискусію та заохочувала здобувачів вищої освіти долучатися до обговорення тем. Студенти обговорили аспекти економічної, соціокультурної та політичної глобалізації й навчилися розуміти, як ці процеси впливають на популяризацію історичної спадщини та розвиток культурного туризму.
Метою факультативного курсу є формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань і практичних навичок для використання європейського досвіду популяризації історичної спадщини та культурного туризму в Україні. Курс спрямований на розгляд теоретичних аспектів і прикладних засад європейського досвіду популяризації історичної спадщини та культурного туризму й передбачає:
- вивчення основних понять, методів, інструментів, принципів, технологій та особливостей управління історичною спадщиною і культурним туризмом;
- ознайомлення з цифровізацією об’єктів історико-культурної спадщини та особливостями сучасного організаційного й законодавчого забезпечення управління історичною спадщиною і сферою культури в Україні та ЄС;
- розуміння специфіки маркетингу музеїв та місць культурної спадщини на прикладі ЄС.