На кафедрі маркетингу і логістики відбулася зустріч студентів-першокурсників з успішною випускницею кафедри Юлією Корань, яка працює головним маркетологом у компанії «Галіція-Трейд», що є виробником натуральних соків ТМ Galicia.
У межах серії розмов «Запитай випускника» зустріч-лекцію організувала Група зв’язків з випускниками, яка налагоджує комунікацію з випускниками університету, щоб ті могли сприяти розвитку рідної альма-матер і ділитися своїм досвідом зі студентами, які нині навчаються.
Юлія Корань завершила навчання на кафедрі маркетингу і логістики 2017 року. Тепер вона відповідає за маркетинг ТМ Galicia, що випускає лінійку популярних натуральних соків. Ця компанія виникла понад 10 років тому на Львівщині і швидко стала впізнаваним брендом. Юлія теж доклалася до формування успішного обличчя компанії.
Зустріч-лекція відбулася в офлайн-режимі в 4-му корпусі Львівської політехніки. Близько сотні студентів-маркетологів зголосилися послухати практичні поради випускниці, а також її розповідь про свій досвід. Зокрема, Юлія зазначила, що Львівська політехніка чималою мірою посприяла історії її успіху:
«Більшість лабораторних, курсових та інших робіт, які я писала, коли була студенткою, згодом знадобилися в моїй праці. До того ж перше робоче місце з’явилося в мене саме завдяки Політехніці. На кафедру надійшло повідомлення про вакансію від кондитерської фабрики «Ярич». Там шукали маркетолога. Доцент кафедри маркетингу і логістики Назар Глинський сказав мені, що варто спробувати. Я повірила у свої сили, спробувала, і вже на першій співбесіді мені запропонували роботу. Загалом я маю понад п’ять років практичного досвіду роботи маркетологом».
Юлія Корань в інтерактивній формі розповіла студентам про нюанси й секрети роботи успішного маркетолога, а також про те, як створити впізнаваний бренд, на прикладі компанії, де працює. Насамкінець вона роздала учасникам зустрічі соки ТМ Galicia й оголосила конкурс: студенти мають запропонувати власний креатив комунікації/просування нового бренду соку та надіслати до 30 листопада свою роботу через гугл-форму. Після цього Юлія обере п’ятьох переможців, яким вручить цікаві призи.