В Науково-дослідному центрі соціальної й демографічної політики та управління «Демос» Національного університету «Львівська політехніка» відбувся науковий вебінар на тему «Бренд дослідника у сучасному цифровому світі» за участю представників різних освітянських і академічних наукових шкіл, викладачів, студентів.
Показово, що на вибір тематики вебінару вплинули події за участю членів команди Науково-дослідного центру «Демос». Так, на запрошення керівництва громадської організації «Інноваційний університет» д.е.н., професорка Тетяна Степура та д.е.н., професорка Уляна Садова прослухали курс за програмою підвищення кваліфікації в рамках Третьої зимової школи «Бренд науковця та цифровізація освіти» – Модуль ІІ. Саме у процесі тренінгів великий інтерес викликали питання з формування та просування власного бренду у цифровому освітньому просторі.
Роботу вебінару відкрила керівник НДЦ «Демос» Уляна Садова. Коротку промову вона поділила на дві частини – огляд заходів Центру «Демос» у березневий період та короткій власній презентації на тему «Війна, весна і українські бренди», де зупинилася на питаннях, пов’язаних з участю вчених у відбудові України та потребою організації великої роботи кожного науковця з просування власного бренду в науці.
Спікеркою теми вебінару виступила д.педаг.н., ст.н.сп. Анна Яцишин – провідна наукова співробітниця відділу цифрової трансформації Інституту цифровізації освіти НАПН України, координаторка Офісу підтримки вченого. Познайомившись з аудиторією – викладачами та студентами ІАДУ та ІНЕМ Львівської політехніки, викладачами та студентами Львівського національного університету імені Івана Франка – Анна Яцишин суттєво доповнила попередню презентацію питаннями самоархівування публікацій та матеріалів до інституційного репозитарію, розказала про національний репозитарій академічних текстів, навела перелік власних публікацій про розбудову іміджу вченого. Особливо продуктивною стала практична частина вебінару, присвячена створенню е-візитки.
Дискусія, яка відбулася в заключній частині вебінару, показала, що у всіх думки подібні: в умовах війни важко зробити так, що чинники впливу на образ бренду українського науковця мали тільки позитивну динаміку. Проте про такий капітал треба пам’ятати і формувати постійно. Це має бути особлива культура, у якій загальнонаукові чи галузеві норми «брендування» були б фільтром для просування іміджу українського науковця у світі.
Варто додати, що практична частина вебінару мала продовження в соціальних мережах за участю членів команди НДЦ «Демос».
Докладніше – у доданому файлі.