7–8 жовтня 2021 року відбулася ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології у розвитку сучасного суспільства».
Третій рік поспіль, у незмінному складі співорганізаторів, проведення Міжнародної конференції ініціюють три кафедри Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка» – кафедра економіки і маркетингу; кафедра фінансів, обліку і аналізу; кафедра інформаційних систем і технологій.
Цьогоріч тематика пленарного засідання була присвячена надзвичайно актуальному питанню, а саме управлінню територіальними громадами на засадах маркетингу: нові можливості та перспективи.
Пленарне засідання розпочалося із вітального слова Ректора Національного університету «Львівська політехніка», д.т.н., професора Юрія Бобала.
До активної дискусії і обговорення доповідей були залучені представники територіальних громад, міської влади та наукова спільнота:
- Ганна Олексюк – доцент кафедри економіки і маркетингу Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка», к.е.н.
- Вадим Табакера – заступник директора департаменту економічної політики Львівської ОДА, начальник управління регіонального розвитку.
- Андрій Дяченко – Голова Червоноградської райдержадміністрації
- Андрій Стасів – заступник голови Стрийської територіальної громади.
- Роман Цудний – проєкт-менеджер комунальної установи «Львівський міський молодіжний центр», випускник Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка».
- Василь Коваль – голова Підберізцівської територіальної громади.
- Володимир Гутник – голова Зимноводівської територіальної громади.
Обговорили такі напрями.
- Про необхідність проведення маркетингу територій для розвитку територіальних громад, створенню маркетингових стратегій як основи управління громадами на засадах маркетингу, підвищення їх конкурентоспроможності.
- Про мету і завдання територіального маркетингу: Керівництво громади, представницькі органи, повинні управляти громадою ТАК, щоб усі споживачі потенціалу територіальної громади (мешканці, бізнес, відвідувачі, туристи, інвестори, центральна влада і т. д.) могли для себе «купити» цей потенціал найвигідніше як для споживача, так і для громади.
- Про роль територіального маркетингу для формування основних планувальних документів територіальних громад: Концепції інтегрованого розвитку території територіальних громад, Комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади (генеральний план), Стратегії розвитку територіальної громади.
Цьогоріч на конференцію було прийнято 49 друкованих матеріалів від 78 авторів з різних вітчизняних і зарубіжних навчальних закладів, установ та організацій, зокрема Польщі, Словаччини та Індії.