14 грудня у Національному університеті «Львівська політехніка» відбувся кейс-чемпіонат «Соціальні комунікації як ефективний інструмент залучення бізнесу до гуманітарної допомоги.
Змагання, яке проходило в офлайн-форматі, спричинило великий інтерес в учасників, серед яких були представники академічного середовища – студенти і викладачі – Львівської політехніки. Кожен із присутніх мав можливість висловити власну точку зору щодо важливості використання соціальних комунікацій для залучення підприємств до підтримки гуманітарних проєктів.
Учасники кейс-чемпіонату, студенти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності Інституту гуманітарних та соціальних наук Львівської політехніки, продемонстрували інноваційні підходи і стратегії, які дають змогу залучати бізнес до активної участі в гуманітарних програмах, забезпечуючи при цьому вигоди для обох сторін. Кожен кейс також містив практичні результати залучення, як великого, так малого бізнесу в часи кризи, зокрема для допомоги Україні.
Всі учасники чемпіонату презентували ідеї, які вражають своєю свіжістю й можуть бути реалізовані з урахуванням актуальних трендів. Студенти Львівської політехніки довели, що молодь може бути джерелом найкращих інновацій, які спрямовані на забезпечення ефективної взаємодії бізнесу та гуманітарних проєктів.
Цей кейс-чемпіонат став яскравим прикладом того, як студенти можуть не лише розробляти і пропонувати ідеї, але й впливати на формування стратегій у галузі соціальних комунікацій та гуманітарної допомоги.
Організатори події, учасники проєкту Baltics4UA, сподіваються, що ініціативи, розроблені під час кейс-чемпіонату, стануть стимулом для бізнесу брати активну роль у соціально відповідальних проєктах, сприяючи при цьому розв’язанню глобальних проблем та підтримці тих, хто потребує допомоги.
Більше інформації щодо проєкту Baltics4UA можна дізнатися на його сайті.