11 вересня на кафедрі іноземних мов ІГСН відбувся семінар-тренінг для близько 70 викладачів англійської мови Львівської політехніки і представників ВНЗ Західної України.
Він є спільним проектом кафедри іноземних мов Львівської політехніки та представництва Британського видавництва Пірстон. Його провели засновник компанії Дінтернал-Пірстон та мережі мовних курсів в Україні Шон Хартні, міжнародний тренер з PTE-тестів та професійних іспитів (LCCI, СЕLTA) Філіп Ворвік, директор ТзОВ «ЕСТУА. Міжнародний освітньо-екзаменаційний центр» Альона Зарахович та представник Британського видавництва Пірстон Едюкейшн у Західному регіоні та екзаменатор міжнародного тестування з англійської мови Ольга Ярська і кафедра іноземних мов ІГСН.
– Львівська політехніка планує у жовтні цього року підписати договір із ТзОВ «ЕСТУА» – офіційним представником британської компанії Pearson Language Test, – говорить завідувач кафедри іноземних мов Наталія Мукан. – Товариство входить до складу ВАТ «Пірсон», яке має право створювати Центри тестування для складання Edexcel-екзаменів в Україні. Підготуватися до цих іспитів можна самостійно або на курсах з англійської мови Лінгвістично-освітнього центру при нашому ІПДО.
– Університет вже багато років співпрацює з Британським представництвом Пірсон, використовує навчально-методичні посібники, проводить спільні семінари-тренінги для викладачів та студентів, – додає Ольга Ярська. – Нині наше співробітництво набирає нових обрисів і незабаром студенти зможуть складати міжнародні іспити в стінах рідного закладу. Іспити в них прийматимуть викладачі кафедри іноземних мов Марія Бусько, Маріанна Гаврилюк, Катерина Істоміна та Ірина Пастирська, які вже мають міжнародний сертифікат екзаменатора. Іспити проходитимуть у грудні, травні і листопаді. Таких сертифікованих центрів в Україні маємо 12.
До слова, з 1 січня 2016 року вступає в дію нове Положення про надання вчених звань доцента і професора, яке передбачає наявність міжнародного сертифікату, що підтверджує рівень В2 знання англійської мови (відповідно європейських рекомендацій з мовної освіти).