Учасники вишколу – завідувачі кафедр університету – обговорили тему «Ситуативне лідерство: ваша команда – ваш ресурс». Вони ознайомилися з теорією ситуативного лідерства, яка передбачає використання різних стилів керівництва залежно від рівня зрілості працівників. Зазвичай мрія кожного керівника – мати в команді якнайбільше працівників з високим рівнем професійної зрілості, оскільки саме такі фахівці працюють на повну, демонструючи високу якість виконання завдань. Вони достатньо вмотивовані, здатні самостійно ухвалювати рішення в тій царині, де вважають себе експертами.
– Упродовж тренінгу кожен мав нагоду проаналізувати форми заохочення своїх підлеглих, різноманітні методи організування ефективних міжособистісних і професійних комунікацій у колективі, де працюють люди з різним рівнем професійної зрілості. Мистецтво управління в таких випадках потребує вміння бути одночасно наставником для недосвідчених підлеглих і партнером для колег із високим рівнем зрілості на засадах делегування повноважень. Завідувачі кафедр аналізували різні стилі керівництва – від авторитарного до командного менеджменту, а також «приміряли» їх до своїх колективів. Особливістю таких тренінгів є постійний обмін досвідом між колегами, оскільки кадрові зміни в університеті тривають, до команди завідувачів кафедр долучаються новообрані представники управлінської ланки, у кожному навчально-науковому інституті вже склалися певні управлінські традиції, – розповідає завідувачка Відділу навчання та розвитку персоналу Львівської політехніки Надія Любомудрова.
Відділ навчання та розвитку персоналу Львівської політехніки систематично, раз на місяць, проводить тематичні тренінги для завідувачів кафедр і керівників структурних підрозділів у рамках університетської Школи лідерства. Це сприяє формуванню та розвитку менеджерських навичок, адже багатофункційні завдання, які їм щоденно доводиться виконувати, потребують управлінської компетентності, щоб забезпечувати високу результативність роботи колективу. Участь у Школі лідерства формує спільне бачення завдань, які сьогодні стоять перед університетом, а також напрацювання ефективних інструментів для успішного виконання. Наступний тренінг для завідувачів кафедр заплановано на початок грудня.