Викладачі кафедри економіки і маркетингу Інституту підприємництва та перспективних технологій Львівської політехніки – д.е.н., старший дослідник, гарант освітньо-професійної програми «Територіальний маркетинг» Назарій Попадинець і к.е.н. Ганна Олексюк – у грудні 2022 року організували низку зустрічей для магістрів ООП «Територіальний маркетинг» зі стейкхолдерами та відомими науковцями.
1 грудня відбулася зустріч студентів групи МКТМ-11 з експертом з регіонального розвитку «Міжнародної програми ULEAD з Європою», д.е.н., професором Національного університету «Львівська політехніка» Зеновієм Сіриком. У контексті вивчення дисципліни «Маркетингова основа соціального підприємства, співробітництва громад і державно-приватного партнерства» на онлайн-лекції було розглянуто питання проведення реформи в Україні як елемента інтеграційних процесів, розкрито нові перспективи державно-приватного партнерства на рівні розвитку громад. Студенти активно брали участь у дискусії, адже питання адміністративно-територіальної реформи, її ефективності та можливостей громад в умовах сьогодення є надзвичайно актуальним для майбутніх спеціалістів з територіального маркетингу.
8 грудня відбулася зустріч студентів групи МКТМ-11 з учасником української делегації в місті Лугано під час презентації плану відбудови України, магістром міжнародного права та електронного урядування, міським головою Копичинецької міської громади Богданом Келічавим. Тема зустрічі – «Пошук ресурсів для розвитку місцевого самоврядування в Україні в умовах російської агресії». Під час онлайн-зустрічі студенти ставили багато запитань, що породило цікаву дискусію між доповідачем і здобувачами вищої освіти, оскільки презентована доповідь зараз як ніколи набуває важливого значення та пов’язана з реаліями сьогодення – воєнним станом та перспективами відбудови країни після Перемоги.
28 грудня відбулася зустріч студентів групи МКТМ-11 із завідувачем відділу регіональної економічної політики Державної установи «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України», д.е.н., професором Світланою Шульц. Тематика онлайн-лекції стосувалася регіонального розвитку та розвитку територіальних громад, яку вивчають здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Територіальний маркетинг» у контексті дисципліни «Стратегічне планування в територіальних громадах на основі маркетингового підходу». Світлана Шульц глибокого розкрила сутність значення засад державної регіональної політики, політики регіонів щодо подолання сучасних викликів і створення стабільних основ розвитку територіальних громад. Під час викладу лекції було висвітлено багато актуальних проблем щодо розвитку регіонів і територій, зокрема стосовно розроблення стратегій розвитку територіальних громад, територіального маркетингу, агломерацій тощо. Під час обговорення здобувачі та викладачі кафедри Назарій Попадинець і Ганна Олексюк наголошували на важливості комплексного формування планувальних документів розвитку територіальних громад на основі наукових підходів, фахових маркетингових досліджень територій.