Креативні викладачі кафедри міжнародної інформації Національного університету «Львівська політехніка» Андрій Гачкевич та Наталя Дмитришин провели навчальний захід у форматі «workshop», присвячений побудові персонального бренду, під час якого вони поділилися своїм досвідом та знаннями у стінах Tech StartUp School.
В чотирьох годинному ексклюзивному воркшопі «Формула унікальності персонального бренду» розглядали такі питання: для чого призначені персональні бренди, як знайти контакт з собою в процесі самобрендинг, в чому полягає відмінність між брендом та іміджем, яким чином наповнити свій бренд унікальністю (що і дало назву та визначило основний вектор). Один з ключових лейтмотивів – це пошук ключа до того, як зацікавити інших власним брендом, в інтелектуальній творчій діяльності з такими результатами, як написання легенди, винайдення технологій, створення образу тощо.
Відомі світові персональні бренди вибудовуються в міжнародному інформаційному просторі з застосуванням сучасних інформаційних технологій, а також – використовуючи знання зі сфер економіки, права та інших дисциплін. Навчальні плани для студентів кафедри міжнародної інформації формують у такий спосіб, щоб навчити випускників кафедри аналізувати інформаційну складову тих явищ та процесів, що відбуваються на міжнародній арені, зокрема – набуття комерціалізованої популярності особою. В наш час персональний брендинг – це вже не сфера відання одного маркетингу, а інтердисциплінарна галузь. Для заглиблення в неї вимагається багатовекторний підхід, який практикують у викладанні своїх предметів багато викладачів кафедри.
Щиро сподіваємось, що після завершення карантину воркшоп отримає своє продовження, другу частину, завдяки якій кожен, хто цікавиться, отримає потужний поштовх до пошуку себе та своєї ніші. Пропонуємо взяти участь в конкурсі, переможців якого буде запрошено на подібні заходи, які проводитимуть Андрій та Наталя в майбутньому.