У червні 2024 року на базі Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту відбувся Всеукраїнський конкурс кваліфікаційних робіт зі спеціальності 075 «Маркетинг» за першим (бакалавр) та другим (магістр) освітньо-кваліфікаційними рівнями вищої освіти. Конкурс проходить щороку з метою створення умов для залучення й заохочення талановитої молоді займатися науково-дослідною діяльністю, обміну досвідом і кращими практиками щодо написання кваліфікаційних робіт, їхнього наукового та прикладного контенту задля підвищення якості підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг».
На конкурс надійшли роботи із 48 закладів вищої освіти України. Від кафедри економіки і маркетингу Інституту просторового планування та перспективних технологій Львівської політехніки було подано 3 кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти, які закінчили навчання за другим освітньо-кваліфікаційним рівнем вищої освіти освітньо-професійної програми «Територіальний маркетинг»:
- «Дослідження конкурентоспроможності територіальних громад на засадах маркетингу (на прикладі Трускавецької міської територіальної громади)», здобувач – Антін Гайдай, науковий керівник – д.е.н., професор Максим Безпарточний;
- «Туристична сфера територіальної громади та основи формування туристичного кластера (на прикладі Славської територіальної громади)», здобувач – Марко Сліпецький, науковий керівник – д.е.н., с.н.с. Назарій Попадинець;
- «Маркетингова та інвестиційна складові процесу релокації бізнесу (на прикладі Червоноградського району, Львівської області)», здобувач – Дмитро Петрів, науковий керівник – к.е.н., доцентка Ганна Олексюк.
За підсумками конкурсу в другому турі випускник освітньо-професійної програми «Територіальний маркетинг» кафедри економіки і маркетингу ІППТ Антін Гайдай отримав диплом ІІ ступеня.