Андрій Дуда, випускник Львівської політехніки, розповів як гірський туризм став невід’ємною частиною його життя
«Я люблю гори та подорожі – ця справа надихає мене вставати зранку». За характером – оптиміст, за професією – маркетолог, Андрій Дуда поділився з групою зв’язків з випускниками Львівської політехніки, як розпочинав подорожувати та про особливості нинішнього туризму.
– У студентські роки Ви подорожували? Якщо так, чи сприяв цьому університет?
– Спочатку майже не подорожував, було дуже мало вільного часу, адже поєднував роботу із навчанням, і на той момент про гори знав дуже мало. Вже під час написання диплому здійснив кілька походів у гори й зловив себе на думці, що цим можна займатися все життя.
– Які були емоції після першої екскурсії, яку Ви провели?
– Мушу зазначити, що це було доволі важко. Ми організували не просто мандрівку, а цілий квест, де всі учасники проходили різні випробування. Емоції на той момент були дуже змішані, певне, я ще не до кінця усвідомлював, що роблю.
– Як розробляють маршрути походів?
– Організація та супровід походів має певний алгоритм. Перший етап – це дослідження та збір інформації. Потім здійснюють експедицію на майбутній маршрут – це може бути пілотна мандрівка або закрита експедиція. Наступний етап – створення події та її просування. Важливо перевірити усі підготовчі моменти (нюанси маршруту, логістика, аптечка, стажування провідників тощо). Завершальним є робота з відгуками мандрівників та відповідно покращення нашої діяльності, адже стараємося врахувати усі моменти, які проґавили.
– Чи були курйозні випадки під час подорожей?
– На щастя, нічого критичного не було. Пригадую випадок, коли учасниця через погоду не хотіла спускатися з вершини, то ми всією командою переконували її, що на горі залишатися небезпечно.
– Як змінилася галузь туризму під час карантину?
– Вона адаптувалася – хто зміг, той вижив. Тепер основна мета полягає в тому, аби зробити попит на внутрішній туризм і не втратити туристів після відкриття кордонів. Більшість компаній беруться за будь-яку роботу, адже вибір країни та напрямків зараз дуже обмежений. Можу з впевненістю сказати, що Карпати – це наше все. Команда нашої туристичної компанії починала мандрувати з Карпат і продовжує до сьогодні. Наразі ми створили новий проєкт: влітку плануємо провести мандрівку «100 Вершин», тривалість якої 50 днів.