11 травня 2023 року на кафедрі менеджменту організацій Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка» проведено ІІ етап студентського конкурсу наукових робіт «Майбутнє збереження історичної спадщини та розвитку культурного туризму: Україна-Європа». Конкурс проходив у рамках реалізації проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module European experience in the promotion of heritage and cultural tourism (EEPHCT).
Метою конкурсу було обговорення актуальних проблем та формування напрямів розв’язання завдань популяризації історичної спадщини та культурного туризму в Україні на основі досвіду європейських країн.
Конкурс проходив у два етапи. Перший передбачав подання та рецензування робіт. Конкурсна комісія забезпечила рецензування 28 студентських наукових робіт з різних університетів України, обравши 7 фіналістів. Другий етап відбувався у формі підсумкової студентської конференції в онлайн-режимі.
На підставі рецензій та оцінки наукових доповідей учасників конкурсна комісія вирішила визнати переможцями конкурсу та нагородити:
- Дипломом І ступеня:
- Анастасію Суботіну (науковий керівник – к.е.н., доцент Анатолій Прилуцький), Вінницький національний аграрний університет;
- Поліну Цикало (науковий керівник – д.філол.н., професорка Ольга Калашникова), Університет митної справи та фінансів;
- Дипломом ІІ ступеня:
- Софію Терзі (науковий керівник – к.е.н., доцентка Ірина Кудінова), Національний університет біоресурсів і природо-користування України;
- Ганну Мазурак (науковий керівник – к.е.н., доцентка Тетяна Кулініч), Національний університет «Львівська політехніка»;
- Дипломом ІІІ ступеня:
- Василя Ільчишина (науковий керівник – д.іст.н., доцентка Світлана Муравська), Національний університет «Львівська політехніка»;
- Юлію Зінько-Жулінську (науковий керівник – к.арх., асистент Максим Ясінський), Національний університет «Львівська політехніка»;
- Світлану Коваль та Юлію Мирош (науковий керівник – к.е.н., доцент Ігор Грибик), Національний університет «Львівська політехніка».
Докладніше про EEPHCT: