Чудово, коли молодь шукає себе: закінчує курси, відвідує тренінги, бере участь у майстеркласах і пробує різноманітні заняття у різних галузях. Все популярнішою стає галузь блогінгу, особливо в Інстаграмі. Адже це простір, де кожен може висловитись, показати свою оригінальність, поділитися з іншими своїми ідеями. Це – безоплатна платформа свободи, креативу та розвитку, яка відкриває перед юними особистостями багато можливостей і розкриває їхню індивідуальність.
Підписникам Світлани Чаплінської, студентки 4 курсу ІКТА, дуже пощастило, адже ця талановита й щира дівчина відверто розподає про своє життя: публікує пости, знімає сторіс та робить фотографії. І це не просто світлини на фоні вечірнього Львова, книг на полиці чи букету квітів, не фотографії у дзеркалі дорогих ресторанів чи на дитячих майданчиках. Контент її сторінки – унікальний.
Дівчина зареєструвалася в Інстаграмі у 9-му класі, коли платформа тільки з’являлася. Тоді вона постила звичайні публікації: селфі з мамою, подругами на фоні річки і дерев. Але в коледжі, після знайомства з новими людьми, які займаються фотографією, зрозуміла, що їй теж подобається фотографувати, а ще більше – позувати на камеру. Коли вона переїхала до Львова, Інстаграм продовжував розвиватися: з’являлися профілі користувачів із фотографіями в одному кольорі. «Тоді я вирішила робити щось схоже. Пам’ятаю, що в мене всі фотографії були в одному білому кольорі: або біла кофта, або стіна, або будівля. Відтоді збільшилась кількість підписників».
Потім Світлана почала подорожувати, і, окрім особистих фото на фоні білої стіни й кав’ярень Львова, почала писати пости, як та куди дешево доїхати і що там подивитися. Вона перейшла з теми подорожей Україною на тему подорожей світом. Нині нікого не здивувати квитком за 10 €. Адже всі знають, що є декілька напрямків зі Львова та Києва, якими можна дешево літати. «Якось я купила квиток у Словаччину за 1 грн і зробила про це публікацію. Цей пост став найпопулярніший. Потім цей квиток за гривню купило сім людей. І я подумала: «Це успіх!». Я поїздила Європою, потім поїхала по Work and travel в Америку. Але там створювала набагато менше контенту. По-перше, я працювала 12 годин щодня і в мене просто не було часу, по-друге, не було бажання, адже хотілося насолоджуватися кожною секундою».
«Я фільтрую те, що публікую. Хочу постити щось якісне, цікаве та корисне. Адже сучасній аудиторії не цікаво, як минає мій день; вони не хочуть «вбивати свій час», читаючи, що мій улюблений колір – жовтий. Раніше я шукала ідеї на Pinterest, але нині ідеї «приходять» самі. Мене надихають подорожі й люди, адже коли ти стоїш на березі океану і маєш у руках дошку для серфінгу, то контент з’являється сам. Я маю чимало друзів-фотографів, які набагато креативніші, аніж я. Вони часто запрошують мене пофотографуватися».
Найчастіше блогерка використовує програми для редагування фото , як-ось VSCO, Snapseed, Lightroom. Здебільшого вона не ретушує світлини, а просто робить кольорокорекцію. Естетика інстаграмних фотографій відійшла від того, аби все було ідеально. Нині більше цінують, коли на світлинах є життя, динаміка, тому коли на фоні декілька людей – їх не замальовують.
Світлана має два хештеги #одуванчиктріп і #янезапізнюсь. #одуванчиктріп з’явився після першої самостійної поїздки за кордон. Тоді дівчина їхала зі своєю найкращою подругою святкувати її день народження. Вона мала дуже мало часу і спішила на автобус, тому вимила волосся, до кінця не висушивши його. Воно стало схоже на кульбабу і подруга назвала Світлану «одуванчик». Відтоді дівчина називає всі свої подорожі «одуванчик тріп».
Хоча на важливі події (іспити, співбесіди) студентка завжди приходить вчасно, але на пари та зустрічі з друзями здебільшого запізнюється. Так з’явився #янезапізнюсь. Тому, плануючи зустріч зі Світланою, потрібно пам’ятати, що хоча б на 5 хвилин, але вона прийде пізніше.
«Блогерам-початківцям потрібно знайти щось, про що до них ще ніхто не писав, привернути увагу. Я б не радила починати lifestyle blog, хіба ви живете у пустелі й можете про це розповісти».