Ця зустріч відбулася з ініціативи керівництва Національного університету «Львівська політехніка». Проректор з науково-педагогічної роботи Університету Роман Корж (саме він опікується коледжами) розповів, що на зустріч із заступником Міністра були запрошені директори коледжів, які входять до структури Львівської політехніки, члени президії Ради директорів коледжів І–ІІ рівня акредитації. Були присутні також директор департаменту освіти і науки Львівської облдержадміністрації Олександра Небожук, голова депутатської комісії з питань освіти і науки Львівської обласної ради Володимир Вантух.
Освітян хвилює майбутнє їхньої ланки освіти, оскільки очікують прийняття нового закону України «Про освіту», проект якого внесено до Верховної Ради України на повторне перше читання.
Виступаючи перед очільниками коледжів, Павло Хобзей зазначив, що у статті 8 проекту згаданого закону чітко визначено, що коледжі є спеціальною професійною освітою V рівня кваліфікації, який відповідає ОКР «молодший спеціаліст». Отже, молодших спеціалістів у структурі освіти України будуть і надалі готувати на базі 9 класів.
Заступник Міністра освіти і науки України рекомендував директорам коледжів переглянути перелік спеціальностей, рішуче відмовлятися від застарілих і запроваджувати нові, які потрібні державі і затребувані на ринку праці. Важливо працювати з працедавцями, наполегливо пропонувати їм своїх фахівців.
З проекту Закону України «Про освіту» також випливає, що фінансування коледжів відбуватиметься з державного бюджету. Це було підкреслено з огляду на те збурення, до якого призвело намагання перекинути фінансування ПТУ на місцеві бюджети.
На зустрічі прозвучала пропозиція створити у міністерстві спеціальний відділ, який би вів предметно займався коледжами. Павло Хобзей погодився з цим, наголосивши, що створення такого відділу є доцільним і можливим.
Заступник Міністра висловив упевненість у тому, що директори коледжів Львівщини активно долучаться до створення робочих груп для вироблення законодавчих актів і нормативних документів функціонування коледжів.