У Львівській політехніці завершується опитування всіх працівників з метою визначення рівня їхньої лояльності до Університету, а також для оцінювання роботи сервісних підрозділів упродовж 2023 року.
Щороку січень-лютий у Львівській політехніці є часом підбиття підсумків за попередній рік та окреслення планів на новий. Відбувається звітна кампанія, за підсумками якої керівництво Університету отримує інформацію про результати діяльності навчально-наукових та наукових підрозділів. Її важливою складовою є вивчення ставлення політехніків до своєї альма-матер. Тож через опитування адміністрація отримає показники щодо рівня задоволеності працівників внутрішнім середовищем та процесами в Університеті.
Як раніше зазначала проректорка з науково-педагогічної роботи та стратегічного розвитку Лілія Жук, для Львівської політехніки внутрішнє середовище значною мірою формують загальноуніверситетські підрозділи, до яких викладачі звертаються з різноманітними питаннями, зокрема щодо працевлаштування, організування освітнього процесу, професійного розвитку тощо. Тож важливо розуміти, наскільки ефективною є комунікація всередині Університету, чи отримують науково-педагогічні працівники вичерпні відповіді на запитання, з якими звертаються, від фахівців підрозділів, який рівень задоволеності наданими послугами тощо.