Напрямки діяльності Ресурсного центру

I. Організація інклюзивного навчання незрячих дітей

  1. Консультування батьків, педагогів, органів управління освіти, інших зацікавлених осіб;
  2. Психолого-педагогічне обстеження дітей з важкими порушеннями зору;
  3. Підготовка вчителів/асистентів загальноосвітніх шкіл до роботи з незрячим учнем в умовах інклюзії (форма: курси підвищення кваліфікації, навчально-методичні семінари, майстер-класи, практичні тифлотренінги);
  4. Облаштування робочого місця незрячого школяра засобами для навчання (брайлівська друкарська машинка, ноутбук з програмою екранного доступу, дейзі плейєр та ін.);
  5. Адаптація і виготовлення навчально-дидактичних матеріалів (рельєфно-крапкових книг, аудіопідручників у форматі DAISY, рельєфних малюнків);
  6. Методична допомога адміністрації та педагогам школи (договір про корекційну складову, індивідуальний навчальний план і т.д.);
  7. Організація корекційних занять (просторове орієнтування, робота на ПК і мобільних додатках, соціально-побутова корекція та ін.);
  8. Навчання рельєфно-крапковому шрифту з використанням різних методик;
  9. Освоєння роботи на брайлівських принтерах і термопринтерах, брайлівських дисплеях та ін.;
  10. Виїзд мобільної групи за місцем навчання/проживання дитини.

II. Виготовлення літератури і матеріалів у спеціальних форматах

  1. Друк рельєфно-крапкових книг і дидактичних матеріалів на папері;
  2. Друк рельєфних зображень на папері та термопапері;
  3. Озвучення підручників для закладів середньої і вищої освіти;
  4. Конвертація озвучених підручників у формат DAISY з можливістю швидкого пошуку потрібного елемента (сторінки, параграфа, розділу, завдання, примітки тощо).

III. Аудіодискрипція відеоконтенту і візуальних об’єктів

  1. Виготовлення мультиплікаційних, художніх, документальних фільмів з аудіодискрипцією для осіб з важкими порушеннями зору;
  2. Організація курсів з аудіодискрипції для батьків і освітян;
  3. Організація курсів з аудіодискрипції для гідів, музейних працівників, акторів та ін.
Оновлено 4 роки 5 місяців тому