Нещодавно на кафедрі електронної інженерії відбулася довгоочікувана презентація студентських курсових проєктів. Цього року студенти мали можливість самостійно обирати теми своїх проєктів і працювати в командах, що сприяло розвитку їхніх творчих здібностей і навичок командної роботи.
Загалом сформувалися чотири команди, кожна з яких обрала свою тему для дослідження та реалізації. Проєкти були різноманітні: електропіаніно, ігрова консоль «Фігурка», цифровий калькулятор і десульфатор для автомобільних акумуляторів.
— Усі члени нашої команди полюбляють автомобілі й усе, що з ними пов’язане, тому ми вирішили зробити пристрій, який буде корисним для автолюбителів. Вибір припав на десульфатор автомобільного акумулятора. Наш прилад здатен відновити старий акумулятор, який згодом може згодитися для експлуатації. Усі члени команди дізналися багато нової інформації, набули досвіду, а також пережили незабутні емоції під час виконання проєкту, — ділиться враженнями студент другого курсу Дмитро Хирівський.
Для підтримки політехніків та надання їм професійних порад поряд із працівниками кафедри були запрошені як зовнішні ментори інженери компанії AJAX. Вони поділилися своїм досвідом і допомагали студентам на всіх етапах роботи над проєктами.
— Мені, як і всій моїй команді, сподобався цей досвід. Це, мабуть, найефективніший спосіб навчання для студентів, адже ми відразу на практиці вивчаємо те, з чим знайомимося на лекціях. Студентський простір допоміг нам у виконанні нашої роботи, адже мав відповідне обладнання та загалом був місцем, де ми могли в будь-який час прийти і працювати над нашим проєктом. Так, дуже багато чого там не вистачало, але керівництво кафедри ЕЛІ відгукнулося на всі пропозиції й доклало зусиль, аби поліпшити навчальний процес, — розповідає керівник команди проєкту «Фігурка», студент другого курсу Юрій Козічук.
Після презентації робіт викладач кафедри ЕЛІ Сергій Мельников зазначив, що переваги такого формату завдань для майбутніх інженерів очевидні, адже вони вчаться працювати в команді, набувають більше практичних навичок і, як наслідок, отримують готовий девайс, який пізніше зможуть використати у своєму портфоліо під час проходження співбесід для працевлаштування.
— Ми вдячні нашій кафедрі за можливість працювати над цим чудовим курсовим проєктом. Її підтримка та професійний підхід були безцінними для нас. Проєкт калькулятора, який ми обрали, дав нам змогу проявити свої навички та навчитися нового. Було надзвичайно цікаво працювати над ним: ми підібрали компоненти, спроєктували модель, склали та спаяли пристрій, а також написали програмне забезпечення. Обравши естетичний прозорий корпус, ми надали проєкту особливого вигляду. Ми пишаємося результатами нашої роботи та сподіваємося на подальшу співпрацю, — каже керівник групи проєкту «Калькулятор», студент другого курсу Максим Гмерницький.
Ще один із проєктів мав назву «RV-VYM piano». Студенти-розробники створили пристрій для початківців, який становить просте, але цікаве рішення для практикування в електроніці, програмуванні та музиці. Як зазначив студент другого курсу Ростислав Негрич, невеликий функціонал девайсу дає змогу легко зрозуміти принцип роботи сучасних синтезаторів і збагнути, як це працює з погляду електроніки. Тож кожен початківець зміг почерпнути для себе нові корисні знання.