Науковці з України та Польщі з’їхалися до Львівської політехніки на ХІІ Міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг і логістика в системі менеджменту».
Подія тривала три дні – від 25 до 27 жовтня. За організування та проведення конференції взялася кафедра маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки спільно з Університетом Марії Кюрі-Склодовської (Люблін, Польща) та Краківським економічним університетом (Краків, Польща). Такий захід політехніки організовують раз на два роки, починаючи від 1996-го. Цьогоріч поділитися власним досвідом до Львова завітало близько 120 науковців із понад 40 українських та 8 польських ЗВО. За словами організаторів, левова частка – постійні учасники конференції.
Мета конференції – опрацювання новинок у галузі маркетингу й логістики задля наближення цих теоретичних здобутків до практичного використання і їх популяризації як у наукових, так і в суспільних колах.
– Незважаючи на те, що ця конференція – теоретична, більшість доповідей побудовано на дослідженні практичної діяльності. Науковці дають кількісні оцінки, а потім інтерпретують їх у висновки та рекомендації, виявляють тенденції та закономірності явищ. Маркетинг – інструмент поширення інформації та спосіб просування бізнесу. Нині завдяки сучасним інформаційним та цифровим технологіям можна дуже дешево доносити інформацію до потенційних клієнтів, з метою їх залучення. Одна з представлених на конференції тем – геймеризація – науковець досліджував, як комп’ютерні ігри впливають на комунікаційну політику, – розповідає організатор, завідувач кафедри МЛ професор Євген Крикавський.
За словами Євгена Васильовича, робота конференції зорієнтована не лише на галузі науки, а й на розв’язання суспільно затребуваних проблем – науковці активно працюють над важливою для світової економіки й людства темою сталого розвитку, екологізації та захисту довкілля:
– Ми стараємося дослідити й оцінити, наскільки наше суспільство готове до відмови від використання поліетилену та пластику. За нашими результатами частка таких людей зростає, що є сигналом для галузі торгівлі – вона повинна запропонувати нові техніки роздрібного продажу, що не вимагатимуть використання одноразового пакування. Із цим ми також допомагаємо, – ділиться професор Крикавський.
Отож конференція сприяє налагодженню взаємовигідних партнерських стосунків не лише з науковими організаціями, а й з ринковими структурами.