4–5 травня 2022 року кафедра педагогіки та інноваційної освіти Інституту права, психології та інноваційної освіти Львівської політехніки провела Міжнародну науково-практичну конференцію «Освітній процес у вищій та шкільній освіті у воєнний час: інтеграція України до Європейського простору вищої освіти (EHEA) через призму європейських моделей освіти TeLSAC та PERFORMER».
Науковий комітет складався із представників вищої школи семи країн: України, Італії, Іспанії, Швеції, Польщі, Румунії та Китаю. У роботі наукового зібрання взяло участь 116 учених та працівників освіти.
З вітальним словом до учасників конференції звернулися:
- Володимир Ортинський – д. ю. н., професор, Заслужений юрист України, директор Інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету «Львівська політехніка»,
- Фаусто Презутті – д-р психології, професор психології, президент Наукового інституту психології освіти та виховання та Європейського центра освіти (I.S.P.E.F. – E.C.E., (м. Рим, Італія).
Учасники конференції заслухали змістовні та практично-зорієнтовані доповіді, зокрема:
- професора Фаусто Презутті «Про унікальний багаторічний досвід реалізації авторської моделі TеLSAC та інтеграція України у Європейський освітній простір» (Науковий інститут психології освіти та виховання – Європейський центр освіти, Італія);
- професора Франціска Імбернона «Освіта проти сучасного насильства» (Університет Барселони, Іспанія);
- професора Сімони Томозії «Важливість школи для побудови стійких спільнот у часи гуманітарної кризи» (Університет Іноземних Досліджень, Китайська Народна Республіка);
- професора Сабріни Ді Тулліо «Свідчення праці зі Швеції» (Мережа Union West Adult Education, Швеція);
- професора Габріели Келемен «Освіта сьогодні. Оптимізація в навчанні студентів: реалізація проєкту Перфермер» (Університет Араду, Румунія);
- д. пед. н, доцента Олександра Ієвлєва «Професійно-педагогічна мобільність викладача в контексті моделі компетентнісного навчання TelSAC у воєнний час» (Національний університет «Львівська політехніка», Україна);
- к. пед, н., доцента Маргарити Носкової «Особливості організації дистанційного навчання в умовах війни» (Національний університет «Львівська політехніка», Україна);
- д-ра філософії Олександри Якимець «Побудова освітнього процесу у вищій школі у час війни: психо-педагогічні та дидактичні аспекти викладання та навчання. Школа як місце психологічної безпеки для вчителів та учнів: освітній процесу у час війни» (Науковий інститут психології освіти та виховання, Італія);
- к. філос. н. Наталки Якимець «Взаємодія зі студентами в межах адаптованого навчання до умов війни» (Український католицький університет, Україна – Науковий інститут психології освіти та виховання, Італія).
У рамках конференції відбулося два науково-практичні семінари:
- Побудова освітнього процесу у вищій школі у час війни: психо-педагогічні та дидактичні аспекти викладання та навчання
- Школа як місце психологічної безпеки для вчителів та учнів: освітній процесу у час війни
Учасники семінарів зі всіх регіонів України та країн-учасниць обговорили нагальні проблеми освітян в умовах воєнного часу.
Обговорення запропонованої тематики засвідчило актуальність підтримки та підвищення професійного розвитку педагога в умовах війни та подальшої інтеграції системи освіти України до європейського освітнього простору.